REGULAMIN SKLEPU www.marcopoloalkohole.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy „Regulamin sklepu www.marcopoloalkohole.pl”, zwany dalej REGULAMINEM, określa zasady korzystania i dokonywania zamówień za pośrednictwem platformy internetowej www.marcopoloalkohole.pl

Właścicielem Sklepu Internetowego pod nazwą „MarcoPolo Alkohole świata” jest Łukasz Klaban, prowadzący firmę pod nazwą
Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Klaban
ul. Nieszawska, nr 2, lok. 5, 87-600 Lipno
REGON: 340927110, NIP: 4660271842
Regulamin stanowi dokument, o którym mowa w przepisie art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    a) SPRZEDAWCA – Łukasz Klaban, prowadzący firmę pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Klaban
    b) SKLEP INTERNETOWY – sprzedażowa platforma internetowa Sprzedawcy, umożliwiający Klientowi założenie Konta i/lub składanie zamówień online pod adresem www.marcopoloalkohole.pl, ul. Nieszawska, nr 2, lok. 5, 87-600 Lipno, NIP: 4660271842
    c) SKLEP STACJONARNY – Sklep stacjonarny pod nazwą „Marco i Polo Alkohole świata”, prowadzonym pod adresem: Jana Sierakowskiego 67, 87-600 Lipno.
    d) KLIENT – osoba fizyczna, która ukończyła 18. rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną. Klient musi posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz nie może być nietrzeźwy.
    e) PRODUKT – nowy produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, które Klient może kupić również w Sklepie Stacjonarnym, zaznaczając w wyborze dostawy „odbiór osobisty”
    f) UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta pomiędzy Klientem i Sprzedawcą, na podstawie zamówienia złożonego przez Klienta w sklepie www.marcopoloalkohole.pl, które to zamówienie zostało potwierdzone przez Sprzedawcę.
    g) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem platformy do składania zamówień online, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające istotne postanowienia tej umowy, w szczególności rodzaj i liczbę Produktu, jego cenę.
    h) FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny formularz dostępny w sklepie internetowym do składania zamówień online, umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia.
    i) FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w na platformie do składania zamówień online, umożliwiający Klientowi utworzenie Konta.
    j) KONTO – bezpłatna usługa elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, stanowiąca zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane dobrowolnie przez Klienta oraz informacje o Zamówieniach złożonych przez Klienta, za pośrednictwem platformy do składania zamówień online.
    k) PEŁNOMOCNIK – osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa do odbioru Produktu w jego imieniu ze Sklepu Stacjonarnego i/lub także zapłaty za zamówiony Produkt, przy zamówieniu z odbiorem osobistym.
    l) RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy do składania zamówień online, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu. Dokonując zamówienia Produktu, tym samym Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptując jego treść. Nie akceptując regulaminu, Klient nie będzie w stanie złożyć zamówienia.
  3. Wszystkie oferowane Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego oraz Sklepu Stacjonarnego są nowe, oryginalnie zapakowane i nie posiadają wad.
  4. Opisy Produktów oferowanych w Sklepie Stacjonarnym, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu przepisu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  5. Ceny Produktów oferowanych w Sklepie Stacjonarnym, wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają obowiązujące podatki.
  6. Ceny Produktów oferowanych w Sklepie Stacjonarnym nie zawierają kosztów dostarczenia Produktu. Koszty dostarczenia Produktu są wskazywane osobno, z podziałem na proponowane sposoby dostarczenia Produktu.
  7. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Produktu oraz koszty jego dostarczenia przez firmę kurierską.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym oraz kosztów dostarczenia Produktu, przy czym zmiana ceny Produktu lub kosztów jego dostarczenia – nie ma wpływu na Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę przed wprowadzeniem zmiany ceny lub kosztów dostarczenia.
  9. Firma kurierska, która współpracuje ze Sprzedawcą, dostarcza Produkty kupione w Sklepie Internetowym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w jej regulaminie.
  10. Do prawidłowego korzystania z platformy składania zamówień online, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania Zamówień, niezbędne jest spełnienie przez Klienta minimalnych wymagań technicznych:
    a) posiadanie komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu;
    b) dostęp do poczty elektronicznej;
    c) korzystanie z przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Edge, Opera, Google Chrome;
    d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  11. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i dobrymi obyczajami oraz postanowieniami Regulaminu.

II. REJESTRACJA I WARUNKI DOKONYWANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Osobami uprawnionymi do składania Zamówień są Klienci:
    a) posiadający zarejestrowane Konto w Sklepie Internetowym do składania zamówień online;
    b) nieposiadający zarejestrowanego Konta w Sklepie Internetowym do składania zamówień online, tj. dokonujący Zamówienia z pominięciem procedury rejestracji i logowania.
  2. Klient dokonujący rejestracji Konta w Sklepie Internetowym zobowiązany jest do prawidłowego wypełnienia Formularza Rejestracji, dostępnego w Sklepie Internetowym.
  3. Rejestracja Konta przez Klienta w Sklepie Internetowym – jest dobrowolna i nieodpłatna.
  4. Rejestracja Konta ma charakter jednorazowy. Dokonując kolejnych Zamówień Klient używa ustalonego wcześniej loginu i hasła. Klient ma możliwość późniejszej aktualizacji danych podanych przy rejestracji Konta. Login i hasło mają charakter poufny i nie powinny być przekazywane przez Klienta osobom trzecim, Sprzedawca nie ma dostępu do hasła Klienta.
  5. Klient posiadający Konto składa Zamówienie po zalogowaniu się w Sklepie Internetowym poprzez dodanie Produktu do „koszyka”, a następnie potwierdzenie złożenia Zamówienia, przez klikniecie przycisku – „Kupuję i płacę”.
  6. Klient nieposiadający Konta składa zamówienie poprzez dodanie Produktu do „koszyka”, podanie danych wymaganych w Formularzu Zamówienia, a następnie potwierdzenie złożenia Zamówienia, przez wybór przycisku – „Kupuję i płacę”.
  7. W Zamówieniu Klient może wskazać dodatkowo w uwagach dane wymagane do wystawienia faktury.
  8. Sprzedawca może zablokować Klientowi Konto i możliwość złożenia Zamówienia, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu.

III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta, potwierdzonego przez Sprzedawcę, poprzez przesłanie jego podsumowania wraz z informacją o przyjęciu Zamówienia do realizacji, na adres mailowy wskazany przez Klienta.
  2. Warunki Umowy Sprzedaży określa niniejszy Regulamin oraz obowiązujące przepisy prawa.
  3. Przed złożeniem Zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami Regulaminu.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo:
    a) do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego i/lub e-mail,
    b) do odmowy realizacji Zamówienia, które zostało złożone:
    • na nieprawidłowo wypełnionym Formularzu Zamówienia,
    • przez Klienta, którego dane nie przeszły prawidłowej weryfikacji,
    • przez Klienta, co do którego Sprzedawca podejrzewa, że jest niepełnoletni lub złożył je będąc w stanie nietrzeźwości,
    • z naruszeniem niniejszego Regulaminu.
  5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie Internetowym jest możliwe przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, z wyjątkiem krótkich przerw serwisowych, w trakcie których nie będzie możliwe składanie Zamówień.
  6. Klient ma prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu. W celu złożenia oświadczenia o rezygnacji, Klient powinien się skontaktować ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oświadczenie o rezygnacji zostanie skutecznie złożone, tylko jeżeli dotrze do Sprzedawcy przed wydaniem Produktu firmie kurierskiej. Prawo do rezygnacji nie wyłącza prawa Klienta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, o którym mowa w ustępie VI Regulaminu.

IV. TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIONY PRODUKT

  1. Klient ma możliwość wyboru następujących form płatności:
    a) płatność przy odbiorze w Sklepie Stacjonarnym,
    b) płatność przelewem elektronicznym – przelewy24.pl,
    c) płatność za pomocą karty płatniczej przez aplikację – przelewy24.pl,
    d) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  2. Płatności przelewem tradycyjnym Klient dokonuje na rachunek bankowy Sprzedawcy o numerze: 87 1020 5170 0000 1102 0117 0034
  3. Płatności przelewem elektronicznym oraz za pomocą karty płatniczej Klient dokonuje za pośrednictwem serwisu PRZELEWY24.PL, oferowanego przez PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068. Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie płatności elektronicznych dostępnym na stronie internetowej pod adresem: www.przelewy24.pl.
  4. Termin płatności:
    a) w przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym,
    b) w przypadku wyboru przez Klienta odbiór osobisty, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze zamówienia w Sklepie Stacjonarnym

V. ODBIÓR PRODUKTU, KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
    a) odbiór osobisty,
    b) firma kurierska współpracująca ze Sprzedawcą, którą jednocześnie Klient ustanawia Pełnomocnikiem i upoważnia do odbioru przesyłki (Upoważnienie)
  2. Sprzedawca nie wyda Produktu:
    a) Klientowi, który będzie osobą niepełnoletnią lub w stanie nietrzeźwości,
    b) Pełnomocnikowi ustanowionemu przez Klienta, jeżeli będzie to osoba niepełnoletnia lub w stanie nietrzeźwości.
  3. Wskazując w Formularzu Zamówienia współpracującą ze Sprzedawcą firmę kurierską, Klient ustanawia ją Pełnomocnikiem i tym samym upoważnia Sprzedawcę do wydania Produktu oraz potwierdza, że zapoznał się z regulaminem świadczenia usługi dostawy, obowiązującym w firmie kurierskiej.
  4. Firma kurierska, która współpracuje ze Sprzedawcą, realizuje dostawy Produktu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  6. Koszty dostarczenia Produktu podano na stronie www.marcopoloalkohole.pl, w zakładce „metody dostawy” dostępnej w karcie produktu.
  7. O ile nie uzgodniono inaczej koszt dostarczenia Produktu ponosi Klient.
  8. Termin wysłania Produktu do Klienta wynosi do 1 dnia roboczego, od złożenia Zamówienia do godz. 13.00 w dniu roboczym, które zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia – podano inny termin. Podany termin liczony jest w następujący sposób:
    a) przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem tradycyjnym lub płatnością elektroniczną – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy,
    b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia złożenia Zamówienia.
  9. Produkt objęty Zamówieniem jest wydawany przez Sprzedawcę wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie Umowy Sprzedaży, to jest paragonem fiskalnym lub fakturą – jeżeli Klient zażądał jej wystawienia przy dokonywaniu Zamówienia, podał niezbędne dane do jej wystawienia i zaznaczył tę informację w uwagach Zamówienia.

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży, bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg 14-dniowego terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, rozpoczyna się od dnia następnego po dniu odebrania kupionego Produktu. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy, że Klient wyśle Sprzedawcy – przed upływem terminu do odstąpienia – jednoznaczną informację, dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  3. Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży, poprzez złożenie Sprzedawcy pisemnego oświadczenia o odstąpieniu na adres:
    „Marco i Polo Alkohole świata”, ul.Jana Sierakowskiego 67, 87-600 Lipno lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marcopoloalkohole.pl. W oświadczeniu o odstąpieniu Klient powinien podać numer zamówienia, nr rachunku bankowego do zwrotu oraz skan dowodu zakupu (paragon, fakturę).
  4. Do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, Klient może wykorzystać wzór formularza zwrotu (Pobierz formularz zwrotu TUTAJ).
  5. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marcopoloalkohole.pl Sprzedawca potwierdzi Klientowi, otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu.
  6. Produkt może być zwrócony wyłącznie w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu, wolny od wad mechanicznych spowodowanych przez Klienta).
  7. W przypadku odstąpienia od umowy Klient ma obowiązek niezwłocznie zwrócić Produkt Sprzedawcy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Kupujący:
    a) zwróci Produkt bezpośrednio w Sklepie Stacjonarnym,
    b) odeśle Produkt przed upływem 14-dniowego terminu na adres: „Marco i Polo Alkohole świata”, ul. Jana Sierakowskiego 67, 87-600 Lipno
    Do zwracanego Produktu Klient zobowiązany jest załączyć dowód zakupu (paragon, fakturę).
  8. Zwrot Produktu po ustalonym terminie dokonywany bezpośrednio w Sklepie Stacjonarnym lub nadesłany pod wskazany adres przez Klienta – nie zostanie przyjęty przez Sprzedawcę.
  9. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotu Produktu za pobraniem.
  10. Klient będący Konsumentem ponosi koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.
  11. Zwracany Produkt powinien zostać zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w trakcie transportu przesyłki.
  12. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwróci Klientowi otrzymane od Klienta płatności za zwracany Produkt, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia, czyli kosztów dostarczenia Produktu Klientowi. Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu przez Klienta od Umowy Sprzedaży. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta, do chwili otrzymania od Klienta Produktu objętego Umową Sprzedaży, od której Klient odstąpił lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Sprzedawca dokona zwrotu płatności poprzez płatność na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
  14. Klient nie ponosi kosztów zwrotu przez Sprzedawcę płatności za Produkt.
  15. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia umowy sprzedaży w sytuacji, gdy jednocześnie dany produkt wyprzeda się na Sklepie Stacjonarnym, Sprzedawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta i przypadku płatności z góry, zwrócić wpłaconą kwotę na podany przez Klienta nr konta.

VII. RĘKOJMIA ZA WADY PRODUKTU

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Sprzedawca nie udziela dodatkowo gwarancji na sprzedawany Produkt.
  2. Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej, datę nabycia Produktu, numer zamówienia, rodzaj reklamowanego Produktu, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie reklamacyjne, a także preferowany przez Klienta – sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć Sprzedawcy dowód zakupu towaru (kopia paragonu lub kopia faktury albo inny dokument potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży).
  3. Zawiadomienie o wadzie (reklamacja) Klient powinien przesłać w formie pisemnej na adres: „Marco i Polo Alkohole świata”, ul.Jana Sierakowskiego 67, 87-600 Lipno
  4. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji, tj. od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o wadzie wraz z wadliwym towarem. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę, zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagać będą uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o uzupełnienie reklamacji we wskazanym zakresie.
  6. Sprzedawca rozpatruje reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  7. W przypadku reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Klient zobowiązany jest spisać w obecności kuriera stosowny protokół szkody, a następnie przesłać uszkodzony towar wraz z protokołem szkody, na adres „Marco i Polo Alkohole świata”, ul.Jana Sierakowskiego 67, 87-600 Lipno
  8. Informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur, dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Klaban
    ul. Nieszawska, nr 2, lok. 5, 87-600 Lipno
    REGON: 340927110, NIP: 4660271842.
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
  3. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne.
  4. Przeglądanie Produktów prezentowanych na platformie składania zamówień online, nie wymaga podawania przez Potencjalnego Klienta jego danych osobowych.
  5. Dane osobowe zamieszczone przez Potencjalnego Klienta w formularzu kontaktowym są wykorzystywane przez Sprzedawcę w celu udzielenia odpowiedzi, na pytania przedstawione w tym formularzu.
  6. Dane osobowe gromadzone podczas procesu rejestracji Konta są wykorzystywane przez Sprzedawcę, do umożliwienia Potencjalnemu Klientowi zalogowania się, w celu skorzystania z funkcjonalności platformy składania zamówień online, w tym złożenia Zamówienia oraz jego realizacji przez Sprzedawcę – zgodnie z warunkami określonymi w Regulaminie.
  7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie zgody wyrażonej przez Klienta, którego dotyczą dane osobowe oraz w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach prawa o ochronie danych osobowych, w tym na podstawie RODO.
  8. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, następuje poprzez zaznaczenie wskazanego pola, w trakcie procesu rejestracji Konta oraz składania Zamówienia.
  9. Dane osobowe Klienta będą wykorzystywane, w celu wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, na zasadach określonych w Regulaminie, w szczególności w celu rejestracji Konta na platformie składania zamówień online oraz umożliwienia Klientowi dokonywania w nim Zamówień oraz wydania Produktu – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy.
  10. Dane osobowe Klienta nie będą wykorzystywane, do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym do profilowania.
  11. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej w rozumieniu art. 4 pkt 26 RODO.
  12. Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. 13. Odbiorcami danych mogą być:
    a) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych Klienta, na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
    b) podmioty, które przetwarzają dane osobowe Klienta, w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  13. Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do jego danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  14. Jeżeli Klient uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych, narusza przepisy aktualnie obowiązujących aktów prawnych z zakresu ochrony danych osobowych, to Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi, do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, na adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wygląd przedstawianych Produktów, może różnić się od Produktów przedstawianych na zdjęciach, wskutek zmian wyglądu butelek lub etykiet wprowadzanych przez producentów Produktów.
  2. Jeżeli w chwili złożenia Zamówienia nie jest dostępny wybrany Produkt z powodu wyprzedania w Sklepie Stacjonarnym, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta drogą mailową, Sprzedawca nie potwierdzi również przyjęcia Zamówienia. W takim przypadku nie dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.
  4. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do Umów Sprzedaży, zawartych po opublikowaniu zmian w Regulaminie.
  5. Kontakt telefoniczny pod numerem +48 530 347 299 oraz kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem sklep@marcopoloalkohole.pl jest możliwy ze Sprzedawcą – od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 16:00.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.